سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو تن در باره من تباه گردیدند ، دوستى که ازحد بگذراند و دروغ بافنده‏اى که از آنچه در من نیست سخن راند ] و این مانند فرموده اوست : که [ دو تن در باره من هلاک شدند دوستى که از حد گذراند و دشمنى که بیهوده سخن راند . ] [نهج البلاغه]

دو سه خطی ها

 
 
شخصیت و گروه خونی(دوشنبه 87 تیر 3 ساعت 4:3 عصر )

 

 

 

رابطه ی شخصیت و گروه خونی


شاید باور نکنید که شخصیت افراد به گروه خونی ان ها بستگی داشته باشد.اصولا افراد هر گروه خونی دارای خوی،عادت،رفتار،کردارو شخصیت خاص خود هستندکه در طی اعصار به تدریج بین حالات در ژن های بدن ذخیره شده و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند ان چه مسلم است گروه خونی ،در ساخت شخصیت مانقش بسیارمؤثری دارد و این مسأله برای دانشمندان و محققین روشن شده است.
o
ویژگی های شخصیتی گروه خونی
این گروه خونی قدیمی ترین گروه خونی افراد جهانی است.اجداد این گروه به ورزش،شکار ومقاومت در برابر مشکلات عادت داشته و این عادت به افراد بعدی نیز منتقل شده است.آنان دارای ژنی در بدن هستندکه به آن هاقدرت تحمل مصایب و مقاومت ،اعتماد به نفس،شهامت و خوش بینی می بخشدافراداین گروه خود را باور دارندوبه خود اهمیت فراوان می دهند.به هر حال افراد این گروه خونی،افرادی مصمم،کوشا،جدی،قاطع پابرجاهستنداگر تحقیق کنید خواهید دیدکه بسیاری از سیاستمداران فعلی جهان در این گروه قرار دارند.
A
ویژگی های شخصیتی گروه خونی
نخستین افراد این گروه از بدو پیدایش انسان در کره زمین افرادی باهوش،حساس وباشوق بودندوقادر بودند با حوادث محیط خود مبارزه کنند بنابراین در برابرحوادث روحی خوب ومقاوم بوده و افرادی فعال و سازنده به شمارمی روند.آن ها افرادی هستند تابع قانون ؛منظم و شایسته.آنان می تواننددر مواقع حساس به خوبی تصمیم بگیرندو خوب و صحیح عمل کنند افراد این گروه در معرض ابتلا به استرس قرار دارند و ورزش یوگا بهترین راه درمان استرس برای آن هاست آنان نمی توانند برای کارهایی که به مدیریت دقیق نیاز دارد نامزد های مناسبی باشند.از خواص مهم افراد این گروه آن است که از خوردن سبزی لذت می برند و دارای دستگاه هاضمه بسیار ظریفی می باشند.
B
ویژگی های شخصیتی گروه خونی
افراد این گروه در برابر برخورد با حوادث می توانند بلافاصله تغییر وضع داده و خود را با شرایط زمان و مکان هم آهنگ کنند؛این سخن به آن معنا نیست که در فکرخود پا بر جا نیستند بلکه منظور آن است که می توانند با هر تغییری هماهنگ شده و خود را از برخورد با مشکلات در امان نگه دارند.افراد این گروه قادرند در مقابل بسیاری از بیماری ها حتی بیماری های قلبی و سرطانی مقاومت بیشتری نشان دهند.بسیاری از مدیران و اشخاص سطح بالا در جهان این گروه را دارند.افراد این گروه دارای تعادل چشم گیر و هماهنگی اعمال بدن هستند.خواص این گروه داشتن زندگی منظم و آرام است.
A
وBویژگی های شخصیتی گروه خونی
وجه مشخصه این گروه همراه شدن خواص گروه آ وب با هم است.قابلیت تغییر شرایط بدنی با تغییریافتن عوامل خارجی را داشته،دستگاه هاضمه حساس و ضعیفی دارند.سیستم دفاعی انها مقاومت کمی داردومی توانند با استفاده از ورزش به استرس ها پاسخ دهند. در افراد این گروه عشق به معنای واقعی وجود دارد.این افراد؛مهربان،خوش خلق،خلاق وآرام هستند.میل به نصیحت کردن وراهنمایی مردم در انها زیاد است وبه خاطر حسن نیت فراوان وخوش قلبی،همیشه خیر و خوبی مردم را می خواهند. بسیاری از درمان گرها و کسانی که روی انرژی درمانی کار می کنند دارای این گروه خونی می باشند







بازدیدهای امروز: 7  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 11395  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «